ویلا کردان در منطقه دنج برای اجاره،خرید،فروش

, ,
ویلا کردان,ویلا کردان کرج,ویلا برای یک شب اجاره در کردان,ویلای دنج برای مهمانی در کردان

در سال های قبل از ۱۳۴۰ بیشتر مردم تهران،شمیرانات را برای گشت و گذار و تفریح انتخاب می کردند.اما با مهاجرت بسیاری از اعیان و اشراف به شمیرانات و تجریش،بیشتر باغ های این منطقه به خانه و ویلا تبدیل شد.امروزه تجریش به محل زندگی قشر مرفه تهران تبدیل شده است.از مناطق گردشگری سال های دور شمیرانات هم،درکه،دربند،کاخ نیاوران و سعد آباد باقی مانده است.
اما امروز بیشتر ساکنین تهران و شمیرانات برای تفریح و استفاده از آب و هوای سالم ویلا های اطراف تهران را انتخاب می کنند.یکی از این مناطق ویلا کردان است.که در ادامه به آن می پردازیم.

کردان کرج,ویلا کردان,ساخت ویلا در کردان

کردان

ویلا اطراف تهران

ویلا های ساخته شده در اطراف تهران به علت نزدیکی،سهولت دسترسی،امکانات بیشتر و خلوت و دنج بودن،نسبت به ویلا های شمال مورد استقبال بیشتری واقع شده است.از مناطق خوش آب و هوا که در اطراف تهران برای سکونت،خرید و ساخت ویلا و باغ ویلا مناسب است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویلا و باغ ویلا در کردان کرج
  • ویلا و باغ ویلا در تهراندشت کرج
  • ویلا و باغ ویلا در سرخاب کرج
  • ویلا و باغ ویلا در شهریار
  • ویلا و باغ ویلا در طالقان
  • ویلا و باغ ویلا در لواسان و….

ویلا کردان یک پیشنهاد شگفت انگیز

از بین مناطق فوق،منطقه کردان در کرج بین خریداران ویلا،جایگاه خاصی پیدا کرده است.از جمله دلایل آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فاصله بسیار نزدیک به تهران،کرج و شهر های اطراف
  • آب و هوای بسیار خوب
  • وجود زیر ساخت های مناسب از جمله آب،برق،گاز،تلفن
  • دسترسی راحت به اتوبان تهران-کرج-قزوین
  • خاک حاصل خیز و درختان پربار
  • سازگاری انواع درختان و تنوع گونه های گیاهی
  • منطقه ای دنج برای برگزاری عروسی و جشن های خانوادگی و میهمانی ها
  • وجود ویلا های لوکس ساز جهت اجاره به همراه استخر و سونا و جکوزی
  • اغلب ویلا های این منطقه دارای مجوز استخر می باشند.
  • با وجود درختان سر به فلک کشیده در اطراف ویلا ها،امنیت بصری برای راحتی ساکنین ویلا وجود خواهد داشت.
ویلا کردان,اجاره ویلا در کردان,ویلا کردان در منطقه دنج برای مهمانی,بهترین ویلا های کردان جهت پارتی با استخر

ویلا کردان

کردان کجاست؟

کردان در استان البرز و در بیست و پنج کیلومتری شهر کرج و ۱۵ کیلومتری شهر جدید هشتگرد و ۵ کیلومتری کوهسار قرار دارد.فاصله منطقه زیبای کردان تا شهر تهران حدودا ۶۰ کیلومتر است.برای رسیدن به کردان کافیست از طریق بزرگراه های همت،حکیم یا شهیدشیخ فضل ا… وارد اتوبان تهران کرج شوید.بعد از عبور از شهر کرج و در فاصله ۲۵ کیلومتری این شهر با دقت به تابلو های راهنما از خروجی کردان خارج شوید و در ادامه مسیر به روستای سر سبز کردان برسید.

چرا سکونت و ویلا سازی در کردان مورد استقبال ساکنین تهران و کرج قرار گرفته است؟

در سال های جنگ تحمیلی بسیاری از تهرانیان برای فرار از موشک باران رژیم بعث،در این منطقه ساکن شدند.همچنین به علت وجود صنایع تولیدی فراوان در این منطقه،از جمله شرکت ماموت و ماموت دیزل،صنایع و تولیدات پزشکی،قطعه سازان،شرکت های لبنیاتی،شرکت های تولیدی فرآورده های گوشتی و… مدیران و صاحبان این صنایع منطقه کردان،کوهسار،تهراندشت را برای اقامت خود به دلیل آب و هوای مطبوع و نزدیکی به محل کار برگزیده اند.همچنین بسیاری از سلبریتی ها و بازیگران و مدیران کشوری نیز به علت خلوتی و دنج بودن و بالا بودن سطح فرهنگ این منطقه را برای سکونت دائمی یا کوتاه مدت خویش انتخاب کرده اند.

آب و هوا و پوشش گیاهی در منطقه کردان

منطقه کردان دارای آب و هوای بسیار مطبوعی است.در ۴ فصل سال قابل سکونت است.حتی در زمستان به راحتی می توانید به ویلای خود در کردان دسترسی داشته باشید.بر خلاف منطقه شمشک و دیزین که در فصول سرد سال،دسترسی دشواری به ویلای خود خواهید داشت.در فصل تابستان و بهار نیز از هوای خنک و بسیار تمیز کردان بهره مند خواهید شد.

همچنین با توجه به اینکه در اطراف این منطقه چشمه ها و رودخانه های متعددی جاری است،از منابع آب مناسبی نیز برخوردار است.به علت حاصل خیزی و آب و هوای این منطقه می توانید درختان متنوعی در باغ ویلای خود بکارید.از جمله درختان بومی این منطقه می توان به زردآلو، آلبالو، گیلاس، گردو وتوت اشاره کرد.البته بسیاری از باغداران و ساکنین این منطقه،انواع درختان و گونه های گیاهی را در باغ خود پرورش داده اند.

چگونه در کردان،ویلا بسازیم؟

مراحل ساخت ویلا در هر منطقه ای با دشواری هایی همراه است.از آنجا که اغلب سودجویان با دیدن افراد غیر بومی به فروش زمین های کشاورزی و جعل سند اقدام به کلاهبرداری از افراد می کنند،پیشنهاد می کنیم برای ساخت ویلا به طور شخصی در این منطقه اقدام نکنید.

ویلا استخر دار در کردان کرج,ویلا کرج,ویلا کردان,خرید و فروش ویلا استخر دار,ویلا استخر دار برای میهمانی در کردان

ویلا استخر دار در کردان کرج

چگونه و از چه کسانی در کردان ویلا بخریم؟

برای خرید ویلا در کردان ابتدا سند و مجوز های لازم را بررسی نمایید:

  • سایت های آگهی و تبلیغات مانند دیوار و شیپور و…  و حتی روزنامه هایی مانند همشهری هیچ تعهدی نسبت به آگهی دهنده ندارند.یعنی درج آگهی در این آگهی نامه ها تایید کننده فروشنده نیست.
  • قبل از خرید استعلامات لازم را از مراجع مربوطه دریافت کنید.جهاد کشاورزی،دهیاری،بخشداری و… با توجه به منطقه ای که ملک شما در آن قرار گرفته است.
  • مجوز های لازم برای چاه آب و … را حتما مشاهده نمایید.

در مرحله بعد به ساخت ویلا و متریال به کار برده شده دقت کنید:

محوطه سازی با واش بتن,سنگ رودخانه در ویلای کردان و تهران دشت توسط شرکت پروفسور

محوطه سازی لوکس

بسیاری از ویلا ساز ها بدون رعایت مسائل مهندسی اقدام به ساخت ویلا هایی می کنند که از نظر استحکام و امنیت بسیار ضعیف است.متریال به کار برده شده در محوطه سازی باغ ویلا بسیار مهم است.بسیاری از مصالح ساختمانی به کار برده شده در محوطه با اولین زمستان و سرما دچار آسیب و دگرگونی می شوند.به طور مثال استفاده از واش بتن های مرغوب باعث زیبایی در محوطه ویلا خواهد شد.همین طور سنگ رودخانه باعث صرفه جویی در مصارف آب و همچنین زیبایی دو چندان در باغ ویلای شما می شود.
در فضای داخل ویلا به لوله کشی و سیم کشی و حفاظ درها و پنجره ها به خوبی دقت کنید.ممکن است شما ۱ ماه به ویلای خود مراجعه نکنید.در همین مدت به علت یک ترکیدگی لوله آب یا اتصال در برق و یا سرقت زیان بسیاری را متحمل خواهید شد.

برای مشاوره جهت خرید،ساخت،اجاره ویلا با شماره ۰۹۱۲۴۵۴۵۴۶۹ مهندس عرفان افشار تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *